bg-img11.jpg

Inbound Marketing Blog

Vertrouwen op basis van je online marketing

Welk kanaal je gebruikt om de consument te bereiken is van invloed op het succes dat jij hebt met jouw online marketingstrategie. Door de komst van internet is niet alleen het aantal kanalen dat je kunt gebruiken enorm toegenomen (denk aan...

[onderzoek] 3 Opvallende resultaten van inbound marketing in 2015

De wereld blijft veranderen en dat geldt uiteraard ook voor de marketingwereld. De technologie blijft innoveren, het gedrag van mensen verandert en daarmee ook hun behoeften en wensen.Als marketeer wil je daar natuurlijk graag op inspelen, zodat...

Inbound marketing vs. outbound marketing

Het doel van marketing voor een bedrijf is om de aandacht van de klant te trekken. Hiervoor kan de marketeer kiezen tussen inbound marketingactviteiten of outbound marketingactviteiten.

Hoe lang moet ik wachten op mijn inbound marketing resultaten?

Het grote verschil tussen traditionele marketing en inbound marketing is het tijdstip waarop resultaten zichtbaar worden. Inbound marketing resultaten laten vaak net wat langer op zich wachten. Traditionele marketing is sneller: je kunt direct...

Waar begin je met inbound marketing?

Content marketing, guerrilla marketing, affiliatie marketing, buzz marketing, social marketing, viral marketing… en zo kan ik er nog wel meer op te noemen. Al die soorten marketing om de klant te vangen en te verleiden naar jouw bedrijf…

Maar...

De 7 marketing vaardigheden die de nieuwe marketeer nodig heeft!

Het werkveld van marketing veranderd enorm snel. Nieuwe marketing vaardigheden ontwikkelen is een absolute must. Hoe blijf je voor op andere marketeers, waar moet je nog verder in verbeteren.

Hoe start je met inbound marketing?

Sinds 2006 is Inbound Marketing de meest effectieve marketing methode geworden voor het doen van zaken via internet. De reden hiervoor is dat aan de ene kant het online zoek- en shopgedrag van klanten is veranderd en anderzijds de technische...

10 inzichten over Inbound Marketing in Europa [nieuw onderzoek]

Wat betekent inbound marketing voor Europese bedrijven en marketeers? Dat is wat Hubspot zich afvroeg toen zij de overstap maakte naar het Europese continent. Ze waagden er een onderzoek aan dat vandaag is gepresenteerd. 

Laat een reactie achter